BİR MİLLET ENGELLİLERİNE NE KADAR ENGELSİZLİK SUNABİLİYORSA O ÖLÇÜDE GELİŞMİŞTİR.

4 Nisan 2008 Cuma

'3. Özel Eğitim ve Kariyer Günleri'

Tüm Özel Eğitim Öğretmeni Arayan Kurumların Dikkatine! 3. Özel Eğitim ve Kariyer Günleri 26 Nisan 2008de Eskişehirde

ÖZDER Özel Eğitimciler DerneğiEskişehir Şubesi

Sayın İlgili,

Özel Eğitimciler Derneği Eskişehir Şubesi’nin düzenlediği III. Kariyer Günleri, 26 Nisan 2008 tarihinde Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Özel Eğitim Bölümü, Engelliler Entegre Yüksekokulu ve ÖZDER Eskişehir Şubesi’nin işbirliğiyle Eskişehir’de gerçekleştirilecektir. Kariyer Günleri, özel eğitim ve rehabilitasyon merkezleri ile Eğitim Fakültesi Özel Eğitim Bölümü zihin ve işitme engelliler öğretmenliği programları ile İlköğretim Bölümü okul öncesi ve sınıf öğretmenliği programlarındaki son sınıf öğrencilerini buluşturmak amacıyla yapılmaktadır. Bu çalışma, 26 Nisan 2008 tarihinde, Anadolu Üniversitesi Engelliler Entegre Yüksekokulu binasının ikinci katı seminer salonu ve fuayesinde, 10:00-17:00 saatleri arasında gerçekleştirilecektir.

Katılan her kurum, kendisine ayrılan standın başında öğrencilerimizle etkileşime girerek kurumuyla ilgili tanıtım yapabilecek ve gereken bilgileri aktarabilecektir. Kurumlara ayrıca bir sunu süresi verilmeyecektir. Stand yerleşimi yapılırken, başvuru sırası göz önünde bulundurulacaktır. Öğrencilerimize dağıtmak istediğiniz broşür, kart ve yazılı materyallerin çoğaltılması kurumunuz tarafından yapılacaktır. Standlar için gerekli donanım (sadece pano, masa ve uzatma kablosu) ve ikramlar Özel Eğitimciler Derneği tarafından karşılanacaktır.

III. Kariyer Günleri’ne katılım 150 YTL bağış karşılığıdır. Bağışlarınızı Özel Eğitimciler Derneği Eskişehir Şubesi banka hesap numarasına (Türkiye Vakıflar Bankası Anadolu Üniversitesi Şubesi, Şube Kodu: 910, Hesap No: 00158007287973853) yatırmanız gerekmektedir. Para yatırmak için son tarih 18 Nisan 2008’dir. Bu tarihten sonraki başvurular kesinlikle kabul edilmeyecektir. Bağış yaparken lütfen kurumunuzun adını belirtiniz. Ücretinizi yatırdıktan sonra dekontunuzu 0 (222) 335 29 14 numaralı faksa “kurumunuzun ismini, adresini, telefon numarasını ve eposta adresini açıkça belirterek” gönderiniz.

Sorularınız için bize ulaşabileceğiniz eposta adresi ve telefon numarası:

ozderes@gmail.com

Tel: 0 (222) 335 05 80/5282 (sadece 14:00-17:00 saatleri arasında)

Hiç yorum yok: