BİR MİLLET ENGELLİLERİNE NE KADAR ENGELSİZLİK SUNABİLİYORSA O ÖLÇÜDE GELİŞMİŞTİR.

4 Nisan 2008 Cuma

'Gelişimsel Yetersizliği Olan Çocuklara Yönelik Cinsel Eğitim'

Gelişimsel Yetersizliği Olan Çocuklarda Cinsel Eğitim: Etkili Öğretim Programları Hazırlamaİstanbul Zihinsel Engellilere Eğitim Ve Dayanışma Vakfı – İZEV27 Nisan 2008, İstanbulEğitimin İçeriği:
A. Cinsel Eğitim
  • Cinsiyet eğitimi, cinsel gelişime paralel çocuğa verilmesi gereken eğitim
    1. Tacize Karşı Korunma
      1. Güven Çemberi Oluşturma
      2. İzinsiz Fiziksel Teması Red etme
        1. Kendine Karşı
        2. Başkalarına Karşı
      3. Kandırmayı Bertaraf Etme
        1. Kendine Karşı
        2. Başkalarına Karşı
    2. Cinsel Kimliğini Benimsetme
      1. Cinsellik Organların İsimlerinin Öğretimi
      2. Cinsiyetine Uygun Sembolleri Kullanma
    3. Geçiş Dönemi Eğitimi
      1. Cinsel Bölgelerin Temizliği
      2. Menstural Dönem Eğitim Programı

  • Cinsel eğitim, buluğ çağı ve sonrasında cinsel davranışların kontrolü ve yönlendirilmesi
    1. Cinsel Davranışları Tanımlama
    2. Cinsel Davranışların Uygun Formlarının Öğretimi

B. Özürlü Çocukların Cinsel Eğitimi

  • Etkin Öğretim Yöntemleri

C. Soru- Cevap

Konuşmacı: Yrd.Doç.Dr. Ayten UYSAL

Tarih: 27 Nisan 2008, Pazar

Yer: Şişli Belediyesi Konferans Salonu, (MAYA iş merkezi) Kat.15 Zincirlikuyu

Saat: 10:00 – 17:00

Katılımcı Sayısı: Konferansa 100 kişi ile sınırlıdır.

Katılım Ücreti: 100 YTL
Son Başvuru Tarihi: 22 Nisan 2008

Kayıt İçin Başvuru: Seminere katılmak isteyen katılımcıların isimlerini 0212 274 10 49 veya 0212 273 23 41 numaralı telefondan Günay DUM’a yazdırmaları ve ardından İstanbul Zihinsel Engelliler İçin Eğitim ve Dayanışma Vakfı’nın 007272675931 numaralı Vakıfbank Osmanbey şubesi hesabına ücreti yatırmaları gerekmektedir.

  • Eğitimimize özel eğitim alanında çalışan özel eğitim öğretmenleri, psikologlar, fizyoterapistler, psikolojik danışmanlar, çocuk gelişimi ve eğitimcileri, okul öncesi öğretmenleri, sınıf öğretmenleri ve sosyal hizmet uzmanları katılabileceklerdir.
  • Konferansın sonunda katılımcılara katılım belgesi verilecektir.

Hiç yorum yok: